Awak…

Image

 

Awak boleh cakap yg saya dah berubah,dah tak sayangkan awak sedangkan hakikatnya saya masih diri saya yg dulu.Perasaan saya tak pernah berubah.Saya tak nak sbb kan benda remeh macam ni kita jadi mcm ni.Walau mcm mana sakit pun hati saya,saya tetap terima apa apa pun anggapan awk terhadap saya.Saya diam bukan sbb saya mengalah,atau dah putus asa.Tapi saya cuba nak kawal diri drpd marah awk.

Awak masih ragu-ragu dengan saya ? Maaf .. sebab saya tak tahu apa lagi yg saya patut buat utk yakinkan awk yg saya setia dgn awk je.Maaf sbb saya tak pandai nak tunjuk kasih sayang saya dekat awk. Saya tak cukup berusaha utk jadi yg terbaik utk awak..Maaf.Saya takkan cari salah awak.Sebab saya rasa awk tak buat apa-apa salah dekat saya.

Awak terlalu baik untuk saya dan saya cukup bernasib baik ada awk dlm hidup saya.Terima kasih sbb selalu sabar dgn sikap ‘degil’ saya.Saya tak marahkan awk pun,cuma saya penat..cukup la macam-macam benda saya lalui untuk beberapa hari ni.Saya tak mengharap simpati awk tp boleh awak cuba faham kalau tiba-tiba saya jd mcm ni.Awak patut tahu nak buat apa,awak patut tahu nak cari saya dekat mana.Saya tak perlu ckp apa-apa sbb saya rasa awak boleh faham keadaan saya sekarang.

Tapi saya taknak susahkan awak.Terpulang.Sebab kalau ikutkan saya lebih suka lupakan benda remeh ni.Sekali lagi saya nak minta maaf ats salah silap saya,kalau ada kata-kata saya buat awak terasa hati.Maaf sayang.

Image

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s